Follow:

Mijn eetboekje van 30 dagen

avondeten

avondeten

Op deze pagina staat precies wat ik in de eerste 30 dagen heb gegeten, toen ik begon met een nieuw leven, vrij van geraffineerde suikers

Dag 1:

Eten: Grote bak magere Franse kwark met honing en kaneel, 2 sneetjes meergranen wilde bol met gehaktworst, 5 crackers met avocado (zout & peper erop), pasta met courgette, tomaat, tomatensaus, ui, gehakt, basilicum en kruiden.

Drinken: Water, brandnetel- en detox thee.

Dag 2:

Eten: 2 sneetjes waldkorn met ei, healthy shake met eiwitten (bosvruchten smaak) en havermout, gekookte aardappelen, bakje zelfgemaakte appelmoes, tartaartje, sperziebonen en ’s nachts pizza margarita.

Drinken: Water.

Dag 3:

Eten: Healthy shake met eiwitten (bosvruchten smaak) en havermout, appel, gekookte aardappelen met wortelen en vegetarische balletjes, en crackers met avocado.

Drinken: Water en verse muntthee met honing.

Dag 4:

Eten: Healthy shake met eiwitten (bosvruchten smaak) en havermout, 4 crackers, stukjes wortelen en komkommer, appel, 2 broodjes salami, gekookte aardappelen, sperziebonen en tartaartje.

Drinken: Water en verse muntthee met honing.

Dag 5:

Eten: Eitwitshake vanille, 2 sneetjes volkoren wilde bol, handje tuinkers, 1 ei, 1 tomaat, banaan, 2 broodjes salami, pasta met tonijn, ui, courgette, tomaat, crème fraîche, pesto, eiwitshake vanille en een appel.

Drinken: Water.

Dag 6:

Eten: 2 broodjes banaan, 6 crackers met avocado, halve banaan, groot stuk zelfgemaakte fruit met notentaart, pasta met kaas, walnoten, courgette, ui, tomaat, rode tomatensaus, gehakt en 4 crackers.

Drinken: Water en verse jus.

Dag 7

Eten: Healthy shake met eiwitten (bosvruchten smaak), 2 broodjes volkoren bruin met ei, 2 kiwi’s, 1 tomaat, 8 crackers, pasta met tonijn, courgette, gehakt en tomatensaus, bakje yoghurt met honing en walnoten, stukje zelfgemaakte fruit met notentaart en 1 healthy Nakd reep.

Drinken: Water.

Dag 8

Eten: Healthy shake met eiwitten (bosvruchten smaak), 1 speltkaasstengel, 1 stroopwafel suikervrij (met tarwestroop en rijststroop), 2 suikervrije speculaaskoekjes (tarwestroop), krieltjes, gehaktbal, wortelen en doperwten en appel, havermout en honing en olijfolie.

Drinken: Water.

Dag 9

Eten: Stukje zelfgemaakte fruit met notentaart, 2 broodjes met zelfgemaakte gehaktballen in kokosolie, pasta met appel, tomaat, avocado, komkommer en honing mosterd dressing.

Drinken: Water en verse muntthee met honing.

Dag 10

Eten: 2 tosti’s met kaas en pesto, aardappeltjes met falafel en stukje zelfgemaakte fruit met notentaart.

Drinken: Water.

Dag 11

Eten: Healthy shake met eiwitten (bosvruchten smaak), pasta bolognese, 2 healthy Nakd repen, pizza margarita en stukje zelfgemaakte fruit met notentaart.

Drinken: Water met citroen.

Dag 12

Eten: Yoghurt met Eat Natural ontbijtgranen noten-zaden, koude pasta salade met pesto, tomaat, rucolasla, courgette, healthy chiazaad reep, krieltjes, vlees, doperwten en wortelen.

Drinken: Water.

Dag 13

Eten: 2 tosti’s met kaas en pesto, 1 avocado, 1 appel, 5 crackers, gekookte aardappelen, vegetarische burger en doperwten en wortelen en eiwitshake vanille.

Drinken: Water.

Dag 14

Eten: Healthy shake met eiwitten (bosvruchten smaak), een appel, pasta bolognese met tortellini, 2 broodjes salami, 6 crackers, zakje popcorn en Griekse yoghurt met walnoten.

Drinken: Water.

Dag 15

Eten: 2 tosti’s, 2 appels, 2 broodjes pindakaas, healthy Nakd reep, gezonde fruit aardbei snoepjes, 1 speltkaasstengel, Griekse yoghurt met walnoten en 2 wraps met gehakt, tomaat, sla, mais en bakje suikervrije appelmoes.

Drinken: Water.

Dag 16

Eten: 3 croissantjes en 1 petit pain, pasta pesto kip, 3 handjes chips naturel, 2 puntjes groente quiche en 1 healthy Nakd reep.

Drinken: Water en verse jus.

Dag 17

Eten: 2 peren, 4 sneetjes waldkorn met druiven, een pizza margarita, handje patatjes met mayonaise, 1 reep pure chocolade, handje nootjes en 1 healthy Nakd reep.

Drinken: Water.

Dag 18

Eten: Een broodje druiven, een appel, een peer, krieltjes met sperziebonen, groot bakje yoghurt, met walnoten en honing, 2 peren en een pakje crackers.

Drinken: Water.

Dag 19

Eten: 2 broodjes druiven, 2  broodjes salami, appel, healthy Nakd reep, aardappeltjes, doperwten/wortelen, hamburger, yoghurt met Eat Natural ontbijtgranen noten-zaden en zelfgemaakte fruit met notentaart.

Drinken: Water.

Dag 20

Eten: Yoghurt met peren, nootjes, zaden en appeldiksap, crossaintje, 2 gezonde zelfgemaakte cakejes, pasta pesto kip en 2 gezonde koekjes.

Drinken: Water en verse muntthee met honing.

Dag 21

Eten: Naan brood, taco chips met guacamole, 2 gezonde koekjes, 12 sushi’s en yoghurt met walnoten, diksap en kaneel.

Drinken: Water.

Dag 22

Eten: Yoghurt met Eat Natural ontbijtgranen noten-zaden, 2 sneetjes waldkorn met leverworst, een appel, 1 healthy Nakd reep, gebakken patatjes in kokosolie, rauwe wortelen en een gezonde cupcake.

Drinken: 3 verse jus en water.

Dag 23

Eten: 2 healthy shake met eiwitten (bosvruchten smaak), 2 peren, taco’s met van alles erop en een bakje Griekse yoghurt.

Drinken:  Verse jus en water.

Dag 24

Eten: Yoghurt met Eat Natural ontbijtgranen noten-zaden, 2 gezonde cupcakes, tosti, gebakken aardappeltjes en rauwe wortelen.

Drinken: Water.

Dag 25

Eten: Healthy shake met eiwitten (bosvruchten smaak), 2 broodjes wilde bol volkoren met leverworst, 2 broodjes wilde bol volkoren met salami, een appel, handje nootjes, healthy cakeje, pasta pesto kip gerecht en eiwitshake vanille.

Drinken: Water.

Dag 26

Eten: Healthy shake met eiwitten (bosvruchten smaak), een avocado, 2 broodjes met ei, tomaat, choco pure reep (RAW SUPER FOOD), gebakken aardappelen, sperziebonen en gehaktballen en een eiwitshake vanille.

Drinken: Water.

Dag 27

Eten: Healthy shake met eiwitten (bosvruchten smaak), een appel, yoghurt met Eat Natural ontbijtgranen noten-zaden, healthy shake met eiwitten (bosvruchten smaak), gezond cakeje, gebakken aardappelen, sperziebonen en een tartaartje.

Drinken: Water.

Dag 28

Eten: Healthy shake met eiwitten (bosvruchten smaak), 1 healthy Nakd reep, een banaan, een avocado, handje nootjes, 2 happen tomatensoep, pasta salade met verschillende groentes, 2 suikervrije koekjes (IKEA).

Drinken: Water en verse muntthee met honing.

Dag 29

Eten: Healthy shake met eiwitten (bosvruchten smaak), een appel, 1 healthy Nakd reep, 2 sneetjes waldkorn met 2 eieren, een banaan, gebakken aardappeltjes met wortelen, doperwten, oosterse vegetarische burger en stukje zelfgemaakte fruit met notentaart.

Drinken: Water.

Dag 30

Eten: 2 broodjes banaan, 1 healthy Nakd reep, een appel, 4 rauwe wortelen, 1/3 komkommer, 2 sneetjes wilde bol volkoren met (biologische) pindakaas, een handje nootjes, pasta bolognese, stukje zelfgemaakte fruit met notentaart en 4 stukjes pure gezonde chocolade.

Drinken: Water.

Share: